Cerita makan-makan Raya

Pada hari minggu yang lepas..saya telah pergi berhari raya di rumah kawan baik saya zulieka..dia meraikan harijadi anaknya Sarah Sofea…yang kedua…saya pergi bersama suami terchenta dan kawan baik satu lagi iaitu Kartini Kassim dan anaknya Jibrail…kami makan nasi lemak yang dibuat sendiri oleh zulieka..sedap..saya makan 2 pinggan..sebab saya lapo..dan perjalanan dari rumah saya ke rumah ika macam dari KL ke MUar lamanya….semua jalan2 penuh dengan kenderaan yang mahu beraya…

Pada keesokan harinya saya dengan gagahnya..telah membuat mee bandung muar..sebab saya nak jemput kengkawan..hehehe..ntah apa rasa mee bandung saya..tapi kawan2 rapat saya seperti didie, ika, kartini telah dtg ke rumah kecil yang saya diami bersama suami..terima kasih..saya terlupa nak mengambil gambar…saya x mampu nak buat open hse sbb saya dah sarat…terima kasih semua kerana datang….

0 comments: